فراخوان خودمونی های یک بسیجی

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) با تاکید بر استفاده‎ی صحیح از اینترنت و وسایل ارتباطی و استفاده از فرصت‎های این عرصه می‎فرمایند: «…اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت‎ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. ما هم باید دنبالش برویم تا استفاده کنیم. چه مانعی دارد؟ از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می‎کنند، می‎شود ما استفاده کنیم و هدایت را منتشر کنیم..»

چندی است که در شبکه های اجتماعی همزمان با برخی از رویدادها، حرکت های هدفمندی راه اندازی می شود که نشان از توجه کاربران به این حرکت و غفلت از رویدادهای مهم و مسائل سیاسی اعتقادی روز است که البته در برخی موارد خودجوش نیز می باشد. چالش هایی نظیر؛ سطل آب یخ، محتویات کیف، صفحه نمایش تلفن همراه، معرفی افراد و …

از این سو بر آن شدیم تا در حرکتی جمعی در «هفته بسیج» و با حمایت کاربران ارزشی در فضای مجازی را صورت دهیم تا رنگ و بوی خدایی داشته باشد. در چالش های اخیر اثری از رویه های صبغه الله دیده نمی شود و امیدواریم این فراخوان یا همان چلنج، موجب مرضی خداوند عزوجل قرار گیرد. این حرکت ارزشی را تقدیم می کنیم به صاحب العصر والزمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، امام عزیز، شهدای گرانقدر و سیدنا القائد الامام خامنه ای ….

لذا از تمامی کاربران ارزشی که حضوری فعال در شبکه های اجتماعی دارند دعوت به عمل می آید تا در فراخوان «خودمونی های یک بسیجی» با اتخاذ شرایط ذیل شرکت نمایند و در اجر معنوی آن سهیم شوند تا گامی در مسیر تعالی ارزش های اسلام عزیز برداشته شود:

۱٫ بر روی یک سجاده نماز و یا چفیه، گلچینی از لوازمی که رنگ و بوی خدایی دارد اعم از؛ قرآن کریم، مفاتیح الجنان، تسبیح، مهر، پلاک، سربند، انگشتر و یا هر چیز دیگری که دارای بار معنوی باشد، عکس هنری گرفته شود.

۲٫ پس از انتشار این عکس در صفحه شخصی تان، حداقل از ۵ نفر دعوت به شرکت نمایید.

۳٫ در انتهای درخواستان این تگ را مبذول فرمایید:

#خودمونی_های_یک_بسیجی