برای دانلود این آهنگ 👍فوق العاده زیبا 👍به ادامه مطلب بروید

🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

متن آهنگ جدید حامد زمانی بنام فرمانده السلام :

بی پا و سر بیا پیشت خالیه جام

ای عشق نا تمام فرمانده السلام

سرباز لشگریم فرمانت میبریم

در پای پرچمت از جان هم بگذریم

ای عشق خاص و عام

راهی کربلام من عبد و تو امام

فرمانده السلام

🎧🎧🎧🎧🎧

حسین سربازم حسین جانبازم حسین من راحت

حسین جانبازم حسین حسین

پابرهنگان سینه زنان پیش به سوی حرمیش

سرباز توییم جانباز توییم پیش به سوی حرمش

ای عشق نا تمام راهی کربلام

بر زخمم التیام فرمانده السلام

حسین سربازم

🎧🎧🎧🎧🎧
آهنگ جدید حامد زمانی بنام فرمانده السلام

🎧🎧🎧🎧🎧

حیدر , حیدر

به راه تو سردادم به شرفت آزادم

به پای تو یه عمریه افتادم

به حرمت بگو که راهت دادم

به ره تو قدم قدم به اسم تو قسم

اگه که من بدم نمی کنی ردم همه کسم

این همه راه و اومدم بگم با اینکه من بدم

به تو که رو زدم نکردی تو ردم تا برسم

حسین سربازم حسین جانبازم حسین من راحت

حسین جانبازم حسین حسین

🎵🎵🎵🎵🎵


📍دانلود آهنگ با لینک مستقیم📍