بازنشر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا حامد زمانی و رضا هلالی با نام امام حسین

::::|به همراه متن اهنگ|::::
( ویژه ماه محرم و ایام سوگواری )

  

 

Hamed Zamani - Emam Hossein 

 

 

  

 

Hamed Zamani - Emam Hossein 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

متن ترانه

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

متن آهنگ امام حسین حامد زمانی و رضا هلالی
Lyrics Music Hamed Zamani Emam Hossein

 

اسلام و علیک یا اباعبدالله

من لی غیروا ، من لی غیروا

من که ندارم کسی رو به غیرت

آرزومه با دعاهای خیرت

پا بذارم جای پای زهیرت

انی سلمو لمن سامرکم

انی هر کل لمن حالکم

قلبم میزنه با ضرب سینه زنت

می خونه عشق منه یا حسین

تو کل دنیا فقط حسین دلسوزمه

یکی یکی هیات ها مسیر هرروزمه

اسلام، اسلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشیم

اسلام، اسلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشیم

منی که هر نفسم اسم تو گفتم

نکنه یه روزی از چشات بی افتم

به منه مرده جون تازه دادی

برا نوکریت به من اجازه دادی

حرمت رویای من

ولی من دنیای من

بنویسید روی سنگ قبر من

آقای من دنیای من

الله هم اجل نا یا یحیی من

من برای تو گریه می کنم

تو برای من آقای من

هی اله وکا، هی اله وکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

هی اله وکا، هی اله وکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

عریان کربلا اتشان کربلا

سلطان کربلا ، سلطان کربلا

دستم را بگیر تو دریایی من کویر

امیری مبل امیر یا حسین

حرم نگو خونمه عزیز تر از جونمه

با دست نشونم بده بگو که دیونمه

چقده بگم آقا هوات و کردم

کاش بیام به کربلات و بر نگردم

به صدام امون بده به دلم جنون بده

بی سر و سامونتم بیا به من سامون بده

لیلای من یک خبری به مجنون بده

من که مردم کربلات و نشون بده سامون بده

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این طالب بدمل مغتول الکربلا

این اله عزا این اله غذا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

 

دانلود کلیپ

کلیپ با کیفیت بالا

شاعر:سعید پاشازاده
تنظیم کننده:امیر جمالفرد
تهیه کننده: سید محمود رضوی
کارگردان: مصطفی هیودی
تهیه شده در موسسه سینمایی سیمای مهر
باهمکاری هیات الرضا(ع)محفل بسیجیان و رهروان شهدا