آیا هک تلگرام امکان پذیر است؟/دانلود آموزش محافظت از تلگرام ویندوز در مقابل هک

در فضای مجازی شایعات چند برابر سرعت تکثیر ویروس تکثیر می یابند که برای خبرهای خوب و واقعی جای خوشبختی است و برای شایعات فقط جای ابراز تاسف.
یکی از این خبرها که به شدت گسترده شده است خبر هک تلگرام توسط ربات است که بر خود دانستم در این باره به طور کلی روشن‌گری نمایم.


هک تلگرام امکان پذیر است؟
باید گفت بله! صد البته که هیچ گاه امنیت در شبکه ۱۰۰% نیست و حتماً امکان پذیر است ولی علاوه بر این نظریه، دو روش هک تلگرام پیش رو داریم، روش اول این که سعی کنیم با شماره کسی وارد شویم و پیام تاییدیه آن را به صورتی (چه بسیار ساده با دیدن ناتیفیکیشن گوشی و چه با بدافزار فورواردر پیامک) ببینیم و وارد حساب کاربری وی شویم. روش دوم این است که بدافزاری را برای یکی از مخاطبان بفرستیم که بر سیستم عامل گوشی دسترسی خوبی داشته باشد و بتواند به تلگرام وارد شود و راه نفوذ به آن و یا پیام تاییدیه آن را برای شخص هکر بفرستد.
ولی به خودی خود، شما توسط هیچ کاربری نمی توانید هک شوید.
آیا ربات می تواند هک کند؟
ربات کاربری پیشرفته است ولی بدان معنا نیست که دسترسی آن را دارد که اطلاعات بیشتری به نسبت کاربران دیگر به دست بیاورد.
رابطه زیر را توجه نمایید:

ربات↔وب سرور تلگرام↔ کاربر

ربات به صورت غیر مستقیم با کاربر در تماس است و این خودش یک محدودیت برای بالابردن امنیت به وجود می آورد و مثل بقیه کاربران فقط به اطلاعات عمومی شما دسترسی دارد اطلاعاتی همچون نام، آی دی و عکس های نمایه تان.
ولی همان ربات هم می تواند مربوط به هکر باشد با توجه به چند خط بالاتر که گفتم کاربر (چه ربات چه انسان) می تواند با استفاده از بدافزار، اطلاعات دیگری از شما بدزدد
چه کار کنیم که هک نشویم؟
اگر فقط می خواهید تلگرام تان هک نشود این آموزش را ببینید ولی اگر می خواهید خیال راحت تری داشته باشید به هیچ وجه فایلی را از کسی که مطمئن نیستید دریافت نکنید و فقط عکس و متن را تبادل نمایید. چرا که می توان برخی از فایل ها را به بدافزار آلوده کرد.
سوالی در این زمینه دارید؟ در نظرات مطرح نمایید.

موفق باشید.

منبع:مهندسی آی تی

دانلود آموزش محافظت از هک تلگرام کامپیوتر


357KB/ آموزش دانلود


دانلود با لینک غیر مستقیم


رمز فایل :cyber8.blog.ir