برای دانلود و تماشای آنلاین به ادامه مطلب بروید


دانلود|clip-shalamche94.flv - 39.9 MB


متن شعر

متن شعر

دل میزنم به دریا ، پا میذارم تو جاده

راهی میشم دوباره ، با پاهای پیاده

راهی میشم ، به سوی خاکی آسمونی

که داره عطر مهربونی ، عطر حریم بی نشونی

شور و نوایی ، میخوام بگیرم اذن رهایی

ای شهدا…

اگه که قلبم رو شیدا کردم

اگه که چشمام رو دریا کردم

اما هزارمین اینجا هستم

گمشده ام رو شاید پیدا کردم

دارم گله ها ، از فاصله ها ، جا مونده منم ، از قافله ها…

اومدم اینجا قلبم ، رنگ خدا بگیره

چی بگی عاشقی رو ، از شهدا بگیره

با یادشون ، جاری اشک های زلال ام

میخوام که با شروع سال ام ، عوض بشه دوباره حالم

مدد میگیرم، از خود مادر

که دم بگیرم تا دم آخر

یا فاطمه ، یا فاطمه …

ولایت ات همه آمال من

روشنی بخش ماه و سال من

دل ام رو زیر رو کرده مهرت

تویی محول احوال من

من از تو میخوام ، تنها یه حاجت

اذن رهایی … رزق شهادت …